Νέα Υπηρεσία !!! Περιγράψτε μας το δερματικό ή άλλο πρόβλημα σας και πάρτε συμβουλές - κατευθύνσεις από το φαρμακοποιό μας

Free shipping Δωρεάν αποστολή με αγορές άνω των 49€
έως 4 κιλά
Call us Now Για τηλεφωνικές παραγγελίες καλέστε
215-215-1808

Όροι Χρήσης

Α) Προστασία συναλλαγών:

Το κατάστημά μας (www.healthzone.gr) δεσμεύεται για την ασφάλεια των συναλλαγών μεταξύ των χρηστών (καταναλωτών) και του καταστήματος. Χρησιμοποιούμε το πρωτόκολλο κρυπτογράφησης SSL (Secure Sockets Layer), για την κρυπτογράφηση όλων των προσωπικών δεδομένων των χρηστών του καταστήματός μας συμπεριλαμβανομένων του ονόματος καταναλωτή, διεύθυνσης και τηλεφώνου, ώστε να μην επιτρέπεται η υποκλοπή, η αλλαγή, η απώλεια ή η κακή χρήση των δεδομένων των καταναλωτών.

Ειδικά για τις συναλλαγές μέσω πιστωτικής κάρτας, ο χρήστης του healthzone.gr, συνδέεται αυτόματα με το ασφαλές περιβάλλον του secure server της τράπεζας EFG EUROBANK και εκεί ολοκληρώνει τη συναλλαγή του (εισαγωγή στοιχείων κάρτας) χωρίς να υπάρχει η δυνατότητα οποιοσδήποτε τρίτος (και του καταστήματός μας συμπεριλαμβανομένου) να έρθει σε γνώση των στοιχείων αυτών. Το πρωτόκολλο SSL που χρησιμοποιούμε είναι συμβατό με όλους τους γνωστούς «browsers» του διαδικτύου (Internet Explorer, Mozilla, Safari, Opera, κ.α.)

Β) Προστασία προσωπικών δεδομένων:

Η ομάδα του healthzone.gr εγγυάται για την προστασία των προσωπικών δεδομένων των καταναλωτών. Σε καμία περίπτωση δεν θα χρησιμοποιήσουμε τα προσωπικά δεδομένα των πελατών μας για εμπορικούς σκοπούς με στόχο την προσκόμιση κέρδους. Τα προσωπικά δεδομένα των πελατών μας χρησιμοποιούνται από το κατάστημά μας με αποκλειστικό σκοπό την καλύτερη και γρηγορότερη εξυπηρέτησή τους καθώς και για την πρόσβαση σε προσφορές στα προϊόντα μας.

Το healthzone.gr χρησιμοποιεί cookies (μικρά αρχεία) που αποστέλλονται και φυλάσσονται στον ηλ. υπολογιστή του χρήστη με σκοπό την απρόσκοπτη λειτουργία του καταστήματός μας και την βελτιστοποίηση των υπηρεσιών που σας παρέχουμε. Κατά την έξοδό σας από το κατάστημά μας τα cookies που χρησιμοποιούμε αυτόματα διαγράφονται.

Γ) Πληρωμή :

Μπορείτε να πληρώσετε την παραγγελία σας με πολλούς τρόπους:

1) Χρησιμοποιώντας την πιστωτική κάρτα σας (VISA ή MASTERCARD): Στην περίπτωση αυτή, αφού ολοκληρώσετε την παραγγελία θα σας αποσταλεί αυτόματα mail υπό μορφή δελτίου παραγγελίας που θα αναφέρει λεπτομερώς τα είδη, τις ποσότητες και τις τιμές των προϊόντων που παραγγείλατε καθώς και το συνολικό τίμημα της αξίας των προϊόντων που αφαιρέθηκε από την κάρτα σας.

Σε περίπτωση που η διαδικασία δεν ολοκληρωθεί κανονικά για οποιονδήποτε λόγο έχετε την επιλογή είτε να αναιρεθεί ή παραγγελία και η τυχόν χρέωση είτε να ολοκληρωθεί από το κατάστημά μας μετά από συνεννόηση.

2) Πληρώνοντας με Pay-Pal: Μπορείτε εναλλακτικά να χρησιμοποιήσετε την διεθνώς αναγνωρισμένη πλατφόρμα μεταφοράς χρημάτων. Απλά να είστε κάτοχοι οποιασδήποτε πιστωτικής κάρτας και να κάνετε εγγραφή στο www.paypal.com.Στην περίπτωση αυτή υπάρχει επιβάρυνση 4 % επί της συνολικής πληρωμής(χρεώσεις Pay pal).

3) Μεταφορά του αντιτίμου της παραγγελίας σας σε κάποιον από τους τραπεζικούς μας λογαριασμούς:

Εθνική: Αρ. λογ. (001145444065754), (IBAN: GR7401104540000045444065754)

Πειραιώς: Αρ. λογ. (5403035085047), (ΙΒΑΝ: GR4501724030005403035085047)

EUROBANK: Αρ. λογ. (00260115020200281204), (ΙΒΑΝ: GR0902601150000020200281204).

Μόλις επιβεβαιώσουμε τη μεταφορά των χρημάτων ενημερώνεστε με mail ή τηλεφωνικά και αμέσως αποστέλλεται η παραγγελία σας.

4) Πληρωμή με αντικαταβολή:

Μπορείτε να επιλέξετε να πληρώσετε (με μετρητά) με την παράδοση της παραγγελίας σας είτε την ολοκληρώσατε ηλεκτρονικά είτε τηλεφωνικά. Ο τρόπος αυτός πληρωμής είναι δημοφιλής σε όσους δεν έχουν ή δεν θέλουν να χρησιμοποιήσουν την πιστωτική τους κάρτα στις συναλλαγές τους αλλά ούτε και κάποια από τις άλλες μεθόδους πληρωμής. Στην περίπτωση αυτή υπάρχει επιβάρυνση 1€/αποστολή (χρέωση αντικαταβολής). Σε περίπτωση ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας ηλεκτρονικά και επιλογής μεθόδου πληρωμής «αντικαταβολή», πριν την αποστολή της παραγγελίας θα υπάρχει τηλεφωνική επικοινωνία από το προσωπικό μας προς επιβεβαίωση της παραγγελίας.

5) Παραγγελίες με τιμολόγιο:

Παραγγελίες με τιμολόγιο εκτελούνται μόνο κατόπιν συνεννόησης και μόνο με τραπεζική κατάθεση.


Δ) Αποστολή :

-Εντός Ελλάδος: Μπορείτε να παραγγείλετε τα προϊόντα μας Ηλεκτρονικά, Τηλεφωνικά (215-215-1808 και 6986-512-093) ή και με αποστολή email στο info@healthzone.gr. Τα έξοδα αποστολής είναι 3€/αποστολή για παραγγελίες μέχρι 20.00€ ή 2€/αποστολή για παραγγελίες μέχρι 20.00- 49,90€ . Για παραγγελίες άνω των 49,90€ είναι δωρεάν.Για παραγγελίες μεγαλύτερες σε βάρος των 4kg υπάρχει επιπλέον χρέωση 1€. Η αποστολή των προϊόντων γίνεται με Speedex ή ACS courier και η παράδοση γίνεται σε 1-3 εργάσιμες ημέρες από την ημέρα επιβεβαίωσης της παραγγελίας (εξαιρούνται οι δυσπρόσιτες περιοχές).

Σε προϊόντα που δεν είναι άμεσα διαθέσιμα ή υπάρχει έλλειψη στην αγορά θα ειδοποιηθείτε τηλεφωνικά από συνεργάτη μας για τον υπολογιζόμενο χρόνο παράδοσης και για τη φύση της καθυστέρησης (π.χ. πρόβλημα στην παραγωγή, ανάκληση παρτίδας, ληξιπρόθεσμα, ελλειπτικά κ.α.) Για ογκώδη αντικείμενα (π.χ. βαδιστικά βοηθήματα, καροτσάκια κ.α.) η αποστολή τους γίνεται με μεταφορική εταιρεία. Σε αυτή την περίπτωση το κόστος αποστολής διαφοροποιείται και θα ενημερώνεστε τηλεφωνικά για τις λεπτομέρειες (επιπλέον ποσό κόστους αποστολής, χρόνος και τόπος παράδοσης). Επίσης, στις περιπτώσεις αυτές δεν μπορεί να γίνει δεκτή πληρωμή με αντικαταβολή και το συνολικό ποσό της παραγγελίας θα πρέπει να κατατίθεται σε κάποιο από τους τραπεζικούς λογαριασμούς μας (βλ. παραπάνω Γ3).

Η αποστολή προϊόντων σε απομακρυσμένες ή δυσπρόσιτες περιοχές γίνεται:

1) Στο χώρο σας, με ταχυμεταφορική και επιπλέον χρέωση 1 ευρώ.

2) Με παραλαβή από το πλησιέστερο κατάστημα της ταχυμεταφορικής χωρίς επιπλέον χρέωση.

Σε τέτοιες περιπτώσεις για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας θα ενημερώνεστε τηλεφωνικά από τους συνεργάτες μας.

*Το κατάστημα μας ΔΕΝ φέρει καμία ευθύνη για οποιαδήποτε ζημιά προκληθεί κατά τη μεταφορά των προϊόντων (σπασμένο προϊόν). Σε αυτή τη περίπτωση υπεύθυνη είναι η μεταφορική εταιρεία.

Για την αμεσότερη ταχύτερη και πιο ολοκληρωμένη εξυπηρέτησή σας είναι προτιμότερο να καταχωρείτε το κινητό τηλέφωνό σας στην αντίστοιχη θέση στη φόρμα παραγγελίας. Είναι μια ενέργεια που διευκολύνει το προσωπικό μας στην οποιαδήποτε επικοινωνία χρειαστεί να έχει μαζί σας, αλλά και το προσωπικό των courier κατά την διαδικασία παράδοσης του δέματος.

-Άλλες Χώρες:

Μπορείτε να παραγγείλετε τα προϊόντα μας

α) ηλεκτρονικά από το site μας:

Στην περίπτωση αυτή η πληρωμή είτε μέσω της πιστωτικής σας κάρτας (VISA, MASTERCARD)είτε με Pay-Pal. Όταν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας και πριν την πληρώσετε θα δείτε αναλυτικά την αξία των προϊόντων σας και το κόστος αποστολής που βγαίνει από το σύστημά μας με αυτόματο τρόπο με βάση το βάρος των προϊόντων και τον όγκο του δέματος.

Για αποστολές βάρους μεγαλύτερου των 2kg ενδέχεται να απαιτηθεί διόρθωση του κόστους αποστολής κατόπιν επικοινωνίας με το κατάστημά μας.

Αφού ολοκληρώσετε την παραγγελία σας αυτόματα σας αποστέλλεται mail που αναφέρει τα είδη που αγοράσατε την αξία τους καθώς και το κόστος των μεταφορικών. Η παραγγελία σας αποστέλλεται άμεσα με το Ελληνικό Ταχυδρομείο και ο χρόνος παράδοσης είναι 5-10 μέρες για την Ευρωπαϊκή Ένωση και περίπου 15 μέρες για τον υπόλοιπο κόσμο. Μετά την αποστολή των προϊόντων σας αποστέλλουμε mail με τον κωδικό αριθμό (Ref Number) της αποστολής σας, ώστε αν χρειαστεί vα μπορείτε να αναζητήσετε το δέμα σας στην τοπική σας υπηρεσία ταχυδρομείου.

β) Μπορείτε να μας δώσετε την παραγγελία σας με mail στο info@healthzone.gr (Οι γλώσσες που υποστηρίζουμε είναι Ελληνικά, Αγγλικά και Γερμανικά). Στην περίπτωση αυτή θα επικοινωνήσουμε μαζί σας με mail ή τηλεφωνικά και θα σας αναφέρουμε την αξία των προϊόντων και το κόστος αποστολής με βάση το βάρος και τον όγκο. Η πληρωμή σε αυτή την περίπτωση γίνεται με μεταφορά των χρημάτων σε κάποιον από τους τραπεζικούς μας λογαριασμούς ή μέσω pay-pal.

Ε) Επιστροφές προϊόντων:

Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές μέσα σε 10 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής των προϊόντων. Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη :

1) Μην ανοίγετε ή χρησιμοποιείτε τα προϊόντα που παραλάβατε. Επανασυσκευάστε τα προσεκτικά στην αρχική τους κατάσταση. Στο δέμα επιστροφής βάλτε μέσα και το αποδεικτικό (τιμολόγιο ή απόδειξη) αγοράς.

2) Στείλτε μας πίσω το πακέτο με όποιο τρόπο επιθυμείτε.

3) Μόλις παραλάβουμε το πακέτο και εφόσον τα προϊόντα κριθούν κατάλληλα για επιστροφή, θα έρθουμε σε επαφή μαζί σας για τον τρόπο επιστροφής των χρημάτων σας.

Τα προϊόντα που πωλούνται έχουν αναγραφόμενη ημερομηνία λήξης τουλάχιστον 3 μήνες μετά την ημερομηνία αποστολής τους. Αυτό εξασφαλίζει στον αγοραστή ότι μπορεί να τα χρησιμοποιήσει για όσο χρόνο συνιστάται μετά το άνοιγμα της συσκευασίας τους. Προκειμένου για προϊόντα που η αναγραφόμενη ημερομηνία λήξης είναι συντομότερη (κοντόληκτα) προηγείται ενημέρωση (τηλεφωνική ή ηλεκτρονική) του αγοραστή δεδομένου ότι η τυπική λήξη δεν συνεπάγεται την αλλοίωση ή υποβάθμιση του προϊόντος

-Αλλαγές προϊόντων:

Για αλλαγή οποιουδήποτε προϊόντος με κάποιο άλλο, ελάτε σε επαφή μαζί μας (τηλεφωνικά ή mail) και θα σας περιγράψουμε τον τρόπο της αλλαγής.

-Δώρα και προσφορές:

Τα δώρα και τα προϊόντα έξτρα προσφορών ισχύουν μέχρις εξαντλήσεως των αποθεμάτων.

-Ακύρωση παραγγελίας:

Οι παραγγελίες σας συσκευάζονται αμέσως μόλις τις παραλάβουμε και το πολύ σε λίγες ώρες έχουν δρομολογηθεί για διανομή. Αν θέλετε να ακυρώσετε μια παραγγελία σας ή να κάνετε οποιαδήποτε αλλαγή, πάρτε μας τηλέφωνο (215-215-1808 ή 6986-512-093) ή στείλτε μας email το γρηγορότερο δυνατό.

-Πολιτική τιμών:

Η εταιρεία μας δικαιούται να μεταβάλλει τις τιμές των προϊόντων ανάλογα με τις συνθήκες και χωρίς προηγούμενη προειδοποίηση.

-Εγγύηση προϊόντων – service:

Όλες οι ιατρο-τεχνολογικές και συσκευές υγιεινής και ευζωίας που πωλούνται από το κατάστημά μας καλύπτονται από τις αντίστοιχες εγγυήσεις των κατασκευαστών ή των αντιπροσώπων τους. Το Service εκτελείται από εμάς στα πλαίσια της εγγύησης του κάθε προϊόντος. Απλά στείλτε μας πίσω την προβληματική συσκευή (στην περίπτωση αυτή τα έξοδα αποστολής βαρύνουν τον πελάτη) και εμείς θα έρθουμε σε επαφή μαζί σας για να σας αναφέρουμε το πρόβλημα και πότε θα παραλάβετε την επισκευασμένη συσκευή σας.

Η εγγύηση δεν καλύπτει δυσλειτουργίες και προβλήματα που προέρχονται από κακή ή μη ορθολογική χρήση της συσκευής ή ζημιά από πτώση, βραχυκύκλωμα, ή υπερφόρτωση δικτύου. Αν το πρόβλημα καλύπτεται κανονικά από την εγγύηση αλλά η βλάβη δεν είναι επισκευάσιμη, τότε η συσκευή αντικαθίσταται με καινούρια.

-TIP: Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας κρατείστε τον κωδικό (τετραψήφιο ή πενταψήφιο) αριθμό της παραγγελίας σας. (ο αριθμός αυτός αρχίζει με το σύμβολο #_ _ _ _ )

-Πνευματικά Δικαιώματα:

Όλο το περιεχόμενο (φωτογραφίες, logo, κείμενα, σχεδιασμός, μορφοποίηση σελίδας και κατηγοριοποίηση προϊόντων) της ιστοσελίδας www.healthzone.gr ανήκει στην εταιρεία (Άγγελος Γιαννόπουλος και Σια Ο.Ε.), είναι δικαίωμα πνευματικής ιδιοκτησίας και επιφυλασσόμαστε κάθε νόμιμου δικαιώματος.

-Δικαιώματα Χρήσης:

Αγοράζοντας από το κατάστημά μας (www.healthzone.gr) ή κάνοντας χρήση οποιασδήποτε άλλης υπηρεσίας από τον ιστότοπό μας σημαίνει ότι αποδέχεστε πλήρως και ανεπιφύλακτα τους όρους χρήσης του παρόντος.